Hasil Detoks Parasit Buat Cacing Mati, Kulit Cerah Dan Perut Tidak Boroi Lagi

 

Bila dalam badan ada cacing memang biasanya tak perasan. Yelah, benda dalaman memang tidak nampak. Tanda-tanda awal pun agak samar sebab lebih kurang sahaja dengan symptom penyakit lain.

Kan?

pengalaman detoks parasit

Tapi korang masih boleh cek senarai ni >> 11 Tanda Badan Ada Cacing untuk pastikan yang badan ada cacing atau tidak.

 

Dan akak juga ada kongsikan 8 cara semulajadi buang cacing dari badan dalam entri sebelum ini. Ya, detoks parasit memang membantu. Ia bukan sahaja mematikan cacing yang sedia ada, malah dapat cegah badan dari dimasuki cacing semula.

 

Ini antara hasil detoks parasit geng akak lakukan. Apa tak syok, bila parasit ini semua dapat disingkirkan, kulit makin cerah dan perut boroi pun makin slim. Ewah orang kata bukan sahaja sihat malah cantik.

testimoni detoks parasit 2 testimoni detoks parasit 3

 

Nasiblah akak sekarang masih tengah menyusu anak, kalau tak dah join dorang ni detoks parasit. hehe.

 

Lagipun menyusu lagi cepat slim tau, tak caya cuba. Memang agak sedikit penat malam kena bangun, bagi yang bekerja kena pam dan sebagainya. Tapi jangan risau banyak hikmah yang Allah bagi dengan menyusu.

 

About AkakVitamin

A Happy Working at Home Mom | Shakleeprenuer | Momblographer | Love Foods and Travel | Sayang Peluk Cium Keluarga Tercinta kerana Allah | Contact: WhatsApp 018-3176090

2 thoughts on “Hasil Detoks Parasit Buat Cacing Mati, Kulit Cerah Dan Perut Tidak Boroi Lagi

Leave a Comment

CommentLuv badge