Rahsia Kulit Muka Putih Melepak bukan lagi rahsia!

ehh ok ok malam ni akan tak mahu panjang cerita. hutang perlu dibayar cepat dan pantas! Lagi beberapa minit lagi nak masuk hari baru. Semestinya akak dah buat draft untuk hari ini, tapi rasa tak cukup perencah, ada lagi info nak tambah tapii sayang seribu kali sayang kicap akak tak cukup manis, so akak bagi tajuk entri baru ok.

Rahsia Kulit Muka Putih Melepak bukan lagi rahsia!

rahsia putih melepak

Akak yakin dan percaya siapa tak suka kecantikan, walhal lelaki pun suka cantik. Bukan jadi minah lembut, tapi jadi lelaki macho at least bila isteri pandang sejuk je hati. Setuju? Terangguk-angguk para suami. hehe.

Kalau mengikut cuaca kita di Malaysia yang hanya ada hujan panas ni, habislah kulit. Cepat berbelak atau sunburn. Tapi mereka kisah? Katanya ada Produk Shaklee yang dapat membantu.

ESP dan Vitamin C menjadi kegilaan orang suka cantik! 馃檪

Ini rahsianya rupanya. ESP (Energizing Soy Protein) dan Sustained Release Vitamin C keluaran Shaklee sudah lama menjadi poojaan rakyat Malaysia. Ternyata omong-omong yang menyatakan soya menjadi penyebab anak lahir putih melepak terjawab sudah. Teruskan membaca bagaimana ESP dan Vitamin C untuk bantu merawat kulit kusam.

ESP : adalah minuman soya semulajadi berbentuk serbuk yang berfungsi memperbaharui sel-sel kulit yang kian mati setiap hari. Sumber protein yang tinggi dalam ESP ni lah yang membantu sel baru hidup. Jangan salah sangka, minum hari ini terus setong, esok bangun pagi muka putih kalahkan Mat Salleh. Suplemen perlukan konsisten dan disiplin. Hari-hari sel mati takkan nak gantikan sel-sel itu dalam satu malam?

Sustained Release Vitamin C : ini satu lagi produk Shaklee menjadi kegilaan ramai. Sungguh saya katakan, pernah saya jumpa, vitamin c ini diborong oleh sebuah satu syarikat, repackaging dan dijual semula dengan branding yang lain. Semestinya dijual dengan harga jauh lebih mahal.

Nak lagi percaya.. bolehlah baca testimoni yang dishare oleh Mamafaiz ni:

Siti Nuraishikin Badaruddin's photo.
Muhd Izzul Fikri's photo.

 

Muhd Izzul Fikri's photo.
Yesterday at 11:02am聽路聽Unlike聽路聽3

 

Kini.. Rahsia Kulit Putih Melepak bukanlah Rahsia lagi!
Lelaki dan perempuan tak salah menggunakannya. Dengan moto Shaklee “Sentiasa selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Mesra Alam”
Inginkan 2 produk hangat ini? Kongsikan masalah kulit anda dengan akak ya.
Salam sayang,
011-2208 0393
www.akakvitamin.com
Pengedar Sah Shaklee Bergerak
Skudai – Segamat – Klang

About AkakVitamin

A Happy Working at Home Mom | Shakleeprenuer | Momblographer | Love Foods and Travel | Sayang Peluk Cium Keluarga Tercinta kerana Allah | Contact: WhatsApp 018-3176090

5 thoughts on “Rahsia Kulit Muka Putih Melepak bukan lagi rahsia!

Leave a Comment

CommentLuv badge