Resepi Detoks Vivix Smoothie

Hai!

 

Hujung minggu ni kita share santai-santai je lah ye 😉 Korang tengah buat apa?

 

Akak pagi lagi dah siap kejut anak-anak nak gi pasar tani. hehe. Kalau ke pasar tani tak sah kalau tak mandi peluh.

 

Elok jogging sini saja, berjalan pun aci. Yang bestnya dah puluh kilometer pun tak perasan kira kanan penuh orang menjual.

 

Balik fengsannn.

 

Solat, makan tengahari, lelap sat.

 

Sementara tunggu asar ni akak nak share resepi sikitlah. Teringat kawan akak haritu ada share resepi vivix smoothie. Diorang ni tengah seronok buat detoks parasit. Tengok cam sedap. Pe kata korang pula cuba.

 

Untung-untung, dapat detoks buang parasit dalam badan. 😉

resepi vivix smoothie

Bahan-bahan Vivix Smoothie:

  1. 1 sudu vivix
  2. 2 sudu Energizing Soy Protein
  3. Beberapa ketul ais
  4. Chia seed

Chia seed ni tengah famous tau, apatah lagi pada orang yang nak slim. Dorang shake esp mesti masukkan ni. Macam kunyah biji selasih. Kalau nak cantik korang potong buah sikit dan selit tepi gelas tu. Ala-ala cafe gitu.

 

Selamat Mencuba!

About AkakVitamin

A Happy Working at Home Mom | Shakleeprenuer | Momblographer | Love Foods and Travel | Sayang Peluk Cium Keluarga Tercinta kerana Allah | Contact: WhatsApp 018-3176090

4 thoughts on “Resepi Detoks Vivix Smoothie

Leave a Comment

CommentLuv badge