Vitamin C Shaklee, pasti ada kelainannya!

Sedar-sedar je hari ni masuk hari ketiga Disember, akak tak sempat lagi nak cerita dengan anda semua tentang promosi giler kentang Shaklee bulan ni. Jika anda pencinta kecantikan dan kesihatan, jangan ketinggalan info ini ya! Seperti biasa, Shaklee bermurah hati nak bagi anda merasa vitamin semulajadi dengan harga jauh lebih murah. Pilihan Shaklee Disember ini ialah Vitamin C Shaklee dan Vitamin E Shaklee, jarang sekali gabungan hangat vitamin ini promo bersama. SERIOUS.

Ok kita cerita satu-satu, malam ini akak cerita keistimewaan Vitamin C Shaklee dulu. Nama glamournya Sustained Release Vitamin C. Agak-agaknya apa yang menyebabkan Sustained Release Vitamin C BERBEZA berbanding vitamin c jenama lain? Pasti ada kelainannya!

sustained release vitamin c

Ciri-ciri Best Vitamin C Shaklee:

  • Teknologi sains pembebasan berterusan secara semulajadi (100mg dilepaskan setiap jam untuk mengekalkan vitamin c di dalam badan)
  • Setiap tablet Vitamin C Shaklee sama nisbahnya dengan 7.5 biji buah oren beserta kulitnya
  • Setiap jam Vitamin C Shaklee yang dibebaskan bersama 1.5 biji buah oren beserta kulitnya
  • 2 tablet Vitamin C Shaklee dengan jurang masa 5 jam mampu mengekalkan plasma darah selama 24 jam sekaligus mencegah pelbagai masalah berkaitan peredaran darah
  • Setiap tablet mengandungi 120mg flavanoid dimana 25% daripadanya diekstrak dari kulit buah bagi meningkatkan keberkesanan Vitamin C, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Manfaat Terbaik Vitamin C Shaklee:

manfaat vitamin c shaklee

  • Membentuk Kolagen
  • Memperbaiki Gejala Pendarahan
  • Peningkatan Sistem Imun
  • Memerangi Kanser
  • Mencantikkan Kulit
  • Memperbaiki insomnia
  • Mengekalkan Kolesterol Sihat

Dalam kebanyakan vitamin, akak rasa vitamin c ni lah paling popular. Dari kecil terutama ketika musim peperiksaan, selain vitamin untuk minda, ibu ayah pasti bekalkan akak vitamin c. Niatnya nak cegah sakit demam, maklumlah tengah periksa, kan? Jadi untuk siapa bagus ambil vitamin c ni?

Vitamin C  sesuai untuk:

  • Kesihatan Lelaki & Wanita (seperti anti-penuaan, ketidaksuburan, masalah prostat, kehamilan, alami pembedahan, luka)
  • Kesihatan Kulit & Rambut (seperti jerawat, pigmentasi, infeksi kulit, lupus SLE, rambut gugur)
  • Kesihatan Respiratori (seperti selesema, batuk, ulser mulut, hidung berdarah, sakit tekak)
  • Kesihatan Metabolisme & Salur Urinari (seperti tahap gula rendah, diabetes, batu karang)
  • Kesihatan Saraf (seperti Stress, Migrain, Insomnia)
  • Kesihatan Kanser (seperti Tumor, Fibroid, Cyst) dan baaanyak lagi.

Kesimpulannya dari cucu, cicit, anak sampai ke atuk piut digalakkan mengambil Vitamin C. Selain meningkatkan daya tahan penyakit (antibodi), para pencinta kecantikan paling suka vitamin C atas satu sebab, ia boleh mencerahkan! betul ke ni?

testimoni vitamin c shaklee2

testimoni vitamin c shaklee 3

testimoni vitamin c shaklee

Teruja kan? akak pun tak ketinggalan mencuba vitamin c ni sejak 2 bulan lepas. Alhamdulillah jika dahulunya muka akak kering sangat sehingga bila pakai bedak powder muka jadi berpeta, sekarang kulit muka akak lebih moist malah jerawat kecil jarang menyinggah 🙂

“Ye tak ye je.. Biar betul mengamalkan vitamin C boleh mendapat pelbagai manfaat..”

Jika soalan ini yang bermain di fikiran anda, segera contact akak 018-317 6090 (Call/ WhatsApp) untuk mencuba sebotol. Pasti anda tidak lagi berpaling ke vitamin c jenama lain. Ada berani?

Diskaun 5% dengan Pembelian Twin Pack Vitamin C

Percuma Sebotol Vitamin C dengan Pembelian 6 botol vitamin

About AkakVitamin

A Happy Working at Home Mom | Shakleeprenuer | Momblographer | Love Foods and Travel | Sayang Peluk Cium Keluarga Tercinta kerana Allah | Contact: WhatsApp 018-3176090

15 thoughts on “Vitamin C Shaklee, pasti ada kelainannya!

  1. Vitamin C Shaklee adalah vitamin unik dan terbaik. Kenapa terbaik? Sebab ianya akan direlease kedalam darah secara perlahan-lahan selama 5 jam. Mempunyai antioksidan tinggi dan mampu untuk meningkatkan sistem imun tidak kira kanak-kanak or orang dewasa. Sesiapa yang alergik vitamin C boleh cuba ambil vitamin C shaklee. Tiada side effect.
    Aju recently posted…Risiko Perniagaan Online dan tindakan perlu diambilMy Profile

Leave a Comment

CommentLuv badge